door Willem Habers | nov 14, 2019
Creativiteit is te leren In april 2012 publiceerde Adobe een onderzoek (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen en organisaties. Tachtig procent van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei....
door Willem Habers | jun 5, 2016
In 2010 ben ik gevraagd het Productiehuis voor de Kunst, Cultuur en Mediabranche op te zetten. Dit productiehuis is een multidisciplinair leerbedrijf dat ondersteuning biedt op het gebied van kunst en cultuur en in opdracht kunst-, cultuur- en mediaprogramma’s en...
door Willem Habers | aug 22, 2017 |
Ik heb aan de wieg gestaan van de nieuwe mbo-opleiding Mediaredactie. Die opleiding hebben we ontwikkeld omdat het bedrijfsleven en organisaties concrete behoefte hebben aan medewerkers op mbo niveau die technische en ict-vaardigheden koppelen aan journalistieke en...
door Willem Habers | jan 25, 2019
Buro Beeldspraak is het online platform voor het gehele ROC van Twente. Studenten Mediaredactie zorgen, samen met anderen, voor tv-items, vlogs, columns en fotoreportages. Hierin laten wij zien wat er te doen is bij verschillende opleidingen en geven we je een kijkje...
door Willem Habers | apr 26, 2016
Eén van mijn klussen is de communicatie rondom het PCPT Oost-Nederland. PCPT staat voor Praktijkcentrum Procestechnologie. Het PraktijkCentrum ProcesTechnologie Oost-Nederland maakt deel uit van de topsectoren “Chemie”, “Agri & Food” en deels van “High Tech...