door Willem Habers | feb 22, 2017
Op 19 september 2016 ging in Enschede de campagne ‘Enschede Wekt Op…’ van start. Enschede wekt op is gericht op het vergroten van het aandeel duurzaam opgewekte energie in Enschede van de huidige 6% naar 12% in 2030. Voor het ophalen van input uit de samenleving...
door Willem Habers | jun 5, 2016
Ik ben inhoudelijk projectleider van mediaXtra. MediaXtra is een project van ROC van Twente en TV Enschede FM, met medewerking van Saxion hogeschool en ROC van Amsterdam. In mediaXtra werken studenten, docenten en professionals uit het bedrijfsleven samen aan...
door Willem Habers | jul 4, 2016
Twenter Fashion, uniek concept voor jong modetalent. Twenter Fashion is een samenwerkingsproject tussen Roetgerink Mode, Museum TwentseWelle en het ROC van Twente. Cultuur, onderwijs en commercie komen in dit project op unieke wijze samen. Derdejaars ROC studenten...
door Willem Habers | mrt 29, 2017
Vijf edities mochten we organiseren. Met internationale en nationale jazziconen en veel aandacht voor educatie, jong talent, streekjazz , een vermaarde compositiewedstrijd, de Jazzerieje (een wedstrijd voor het schrijven van nieuwe (jazz)liedjes in het Twents), de...
door Willem Habers | jun 5, 2016
De mediaXtra-productie Twente Twenty, Het Twents Gemeenteraadsverkiezingendebat, is de winnaar van de OLON Award 2014. De OLON Award is de prijs voor de beste lokale-omroep productie van 2014. Deze award wordt jaarlijks uitgereikt door de OLON, de Organisatie van...